odkaz

Ne všechny odkazy, si jsou rovny!

Protože ne všechny odkazy si jsou rovny, je třeba před zahájením budování zpětných odkazů být velmi opatrní. Je nutné se ujistit, že vaše aktivity nebudou Googlem posuzovány jako manipulace s jejich vyhledávacím algoritmem. To by znamenalo opačný výsledek vašeho snažení a investic. Google by váš web penalizoval, místo aby získával lepší pozice ve vyhledávání a větší návštěvnost.

Proto si uveďme několik příkladů špatných zpětných odkazů a dobrých zpětných odkazů.

Špatné zpětné odkazyDobré zpětné odkazy
Výměna odkazů
Nadměrná výměna odkazů. Já tobě, a ty zas mě. Partnerské weby pouze pro účely křížových odkazů.
Výměna odkazů
Pokud je výměna odkazů přiměřená, a dává smysl i z hlediska uživatele, je to v pořádku.
PR článek
Pokud takový článek bude obsahovat hodně vašich klíčových slov, a navíc téměř všechny prolinkované, vyhledávač ani uživatel to neposoudí moc dobře.
PR článek
Pokud však o vás někdo píše, nebo text napíšete vy a je obsahově pestrý na slova je to něco jiného. Pak do textu zahrnete spíše vaší značku, a prolinkujete například 3 slova, která jsou popisná, a odkazovaná URL je vhodně doplňuje.
Katalog, adresář firem
Umístění odkazu do množství katalogů, jen za účelem získání zpětného odkazu, je zbytečné a spíše si přihoršíte.
Katalog, adresář firem
Pokud umístíte svůj odkaz na nějaký katalog, který je tématicky zaměřený, a navíc obsahuje v daném oboru i užitečné informace pro čtenáře, bude to pro váš web přínosné.
Komentáře a fóra
Komentáře typu:
Hezký článek. Díky za užitečné informace. Jan Seousek, www.linkjuice.cz Vám nepomůže, nebo bude administrátorem smazán.
Komentáře a fóra
Pokud se účastníte na diskuzi, která je relevantní k vašemu oboru, a pokud je váš příspěvek v souladu s kontextem, pak se nemusíte bát umístit i odkaz. Jen to nepřehánějte s klíčovými slovy.
Nákup odkazu
Google jasně říká, že nákup odkazu, je proti jeho pravidlům. Pokud váš odkaz bude, někde vyčnívat a sloužit jen jako další z řady desítek odkazů někde v patičce, navíc netématického webu, můžete získat místo slávy, penalizaci.
Nákup odkazu
Namísto nakupování odkazů, vytvářejte kvalitní obsah, na který budou lidé sami odkazovat. Jak je uvedeno výše. Odkaz v zajímavě a obsahově kvalitním článku, i přesto, že si za jeho publikaci zaplatíte je mnohem lepší. Je to namáhavější, ale vyplatí se to. Když už odkaz chcete, je lepší jej mít v obsahu než v patičce nebo pravém panelu.

Zdroj: www.linkresearchtools.com

Pokud se ti článek líbil, prosím sdílej ho.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *